اوقات شرعی
  • پنج شنبه،02 بهمن 1399
  • ورود
       
      •  
        منبع خبر : اداره روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری مشهد
        تعداد بازدید: 125
        کد: 174888
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
        با حضور تاکسیرانان ویژه پایانه های مسافربری مشهد صوررت پذیرفت :

        برگزاری جلسه جهت رفع مشکلات تاکسیهای ویژه پایانه های مسافربری مشهد

        نشست صمیمی مدیران عامل سازمانهای پایانه های مسافربری شهرداری مشهد و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد جهت رفع مشکلات تاکسیهای ویژه پایانه های مسافربری مشهد با حضور تاکسیرانان این خطوط صوررت پذیرفت .
        برگزاری جلسه جهت رفع مشکلات تاکسیهای  ویژه پایانه های مسافربری مشهد
             به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد در این نشست صمیمی که با حضور مدیران عامل سازمانهای پایانه های مسافربری شهرداری مشهد و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد و به جهت رفع مشکلات تاکسیرانان این خطوط  برگزارگردید تاکسیرانان نظرات خودرا در مورد اقداما مت سازمان ومشکلاتی که در مسیر فعالیت با آن مواجه بودن را با ایشان مطرح کردند .
              دکتر شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری دراینخصوص گفت : خدمت رسانی به زائران ومسافران بارگاه منوررضوی دارای شرایط خاصی می باشدکه  می بایست با توجه ویژه ای به این موضوع توجه نمود و روال خدمات رسانی را بر مبنای زائر محوری تدوین و برنامه ریزی نمود . وی افزود بر همین اساس  در جلسه ای که با تاکسیرانان ویژه پایانه  برگزار گردید از نزدیک با نظرات ایشان اشنا شده و همچنین مشکلات و مکسایل مرتبط با این گروه مورد بررسی قرار گرفت که انشاء الله امید است  اقدامات مناسبی در اینخصوص صورت پذیرد . 
             دکتر علوی مقدم مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد هم در این جلسه بیان داشت ، توفیق خدمت به زایران امام هشتم توسط پرسنل خدوم و زحمتکش تاکسیرانی یکی از برکات بزرگی است که قسمت تاکسیرانان پایانه های مسافربری گردیده است و اگر ثواب و اجر اخروی این خدمت را عزیزان راننده در نظر داشته باشند حقیقتا پاداش بزرگی نصیب این تلاشگران سخت کوش گردیده است که با هیچ معیار و مقیاس دنیوی قابل مقایسه نخواهد بود .
        وی همچنین افزود ،  اقدامات بسیار خوبی برای بیمه رانندگان صورت پذیرفته است که تاکسیرانان محترم می توانند از خدمات آن استفاده نمایند .
           دکتر علوی مقدم در ادامه از تاکسیرانان خواست تا نسبت به رعایت مواردی از قبیل نظافت و رعایت اصول اخلاقی در برخورد با مسافران اهتمام بیشتری داشته باشند و اظهار داشت قطعا با رعایت این موضوعات و رضایتمندی بیشتر مسافران رونق بیشتریی در شرایط اقتصادی تاکسیران شکل خواهد گرفت .
            مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد از برگزاری این جلسات  که منتج به گفتگوهای رودرو بین تاکسیرانان و مدیران دو حوزه و شنیدن سخنان دو طرف خواهد بود استقبال نمود و از تلاش مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری برای برگزاری این جلسه تشکر و قدر دانی نمود
               شایان ذکر است در انتهای این مراسم از سه تاکسیران برتر سال 1397 و همچنین تاکسیران امانتداری که 70 میلیون تومان  وجه نقد زائر عراقی را به صاحاب آن بازگردانده بود با اهداء لوح و هدایا تشکر وقدر دانی گردید . 
         
        تعداد بازدید: 125
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
        کد امنیتی:
         
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر