اوقات شرعی
  • سه شنبه،04 آبان 1400
  • ورود
       
      •  
        منبع خبر :
        تعداد بازدید: 240
        کد: 108288
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۵/۰۷/۰۳

        بازدید سرزده مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری

        بازدید سرزده مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری
        بازدید سرزده مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری

        بازدید سرزده مدیرعامل سازمان  پایانه های مسافربری شهرداری
        به گزارش اداره روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد ، مهندس سید علی حسینی ، به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی ، در پایانه امام رضا (علیه السلام) حاضر شد تا از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به زائرین و مسافرین قرار گیرد.

        مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری مشهد در بازدید از وضعیت عملکرد حمل و نقل ؛ ضمن بررسی عملکرد این حوزه ، ایشان را به رعایت نظم و انضباط کاری و کسب رضایت مندی زائرین و مسافرین دعوت نمود و افزود: با توجه به لزوم ارتقای سطح رضایتمندی زائرین و مسافرین لازم است تا با تکیه بر سجایای اخلاقی و اصول سنجش رضایت زائرین آقا علی بن موسی الرضا به حدی برسیم که در بهترین شکل ممکن پاسخگو نیازهای زائرین و مسافرین باشیم.

        عضو هیئت مدیره پایانه های کشور ضمن گفتگو با زائرین و مسافرین و بررسی مشکلات ایشان ، شخصا تا زمان رفع مشکلات بر روند امور نظارت نمودند ، مهندس سید علی حسینی در پایان به این نکته نیز اشاره داشت که ارائه خدمات به زائرین و مسافرین در پایانه امام رضا (علیه السلام) در وضعیت مطلوب قرار دارد و مهمترین وظیفه سازمان پایانه های مسافربری و اداره کل راهداری و  حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی ؛ کسب رضایت زائرین و مسافرین می باشد.

         

        تعداد بازدید: 240
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
        کد امنیتی:
         
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر