اوقات شرعی
  • چهارشنبه،07 مهر 1400
  • ورود
       
      •  
        منبع خبر : اداره روابط عمومی سازمان
        تعداد بازدید: 210
        کد: 78640
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
        مرکز ارتباطات مردمی 137 فرصت مغتنمی در اختیار مدیران و مردم قرار میدهد

        بازدید کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137از پایانه های مسافربری شهرداری مشهد

        مشهد مقدس یکی از مهمترین شهرهای زیارتی جهان است که هر سال پذیرای تعداد زیادی از زائرانی است که از سایرشهرها و کشورها وارد این شهر می شوند .
        چگونگی ورود مسافران به شهروبرقراری شرایط مناسب برای اقامت آنان همواره یکی ازدغدغه های اصلی مسئولین و مدیران شهری است، برهمین اساس تجهیزمبادی ورودی شهربه مکانهایی جهت استقبال زائران وهمچنین آغازارائه خدمات به مسافرانی که از طریق سیستم حمل و نقل عمومی وارد شهر می شوند از برنامه های ارگان های ذیربط و به ویژه شهرداری مشهد است.
        در همین راستا و به منظور آشنایی بیشتر کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 ، کارشناسان این مجموعه از پایانه مسافربری امام رضا (ع) بازدید کرده و در جریان اقدامات و برنامه های سازمان پایانه های شهرداری مشهد قرار گرفتند .
        بازدید کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137از پایانه های مسافربری شهرداری مشهد

        به گزارش اداره روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد : مهندس حسینی  ، مدیر عامل سازمان در دیدار باکارشناسان مرکز ارتباطات مردمی 137 خاطر نشان کرد:  این مجموعه ،  فرصت مغتنمی در اختیار مدیران و مردم قرارمی دهد و  درخواست های مردمی اعلام شده به این مرکز، به مدیران کمک می کند تا با دریافت اطلاعات کامل ، تصمیمات درستی بگیرند، از سوی دیگر این مجموعه بازخورد فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته را در اختیار مسئولین قرار می دهد.
        مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد وظیفه ما پاسخگویی به مطالبات به حق مردم است و در این مسیر مجموعه 137 با اشراف به موضوعات مختلف می تواند به  مردم درخصوص احقاق مطالبات و حقوق خود آگاهی دهد.
        وی درخصوص ماموریتهای سازمان پایانه های مسافربری گفت : بررسی آمار ورود و خروج مسافران به شهر مقدس مشهد نشان می دهد ، پایانه های مسافربری سهم عمده ای دراین خصوص دارند به طوریکه 55 درصد مسافرانی که سیستم حمل ونقل عمومی را برای سفر به مشهد انتخاب می کنند ازاتوبوس های بین شهری استفاده می کنند.
        وی افزود : این سازمان دارای حوزه های مختلف خدمات رسانی به مخاطبین گوناگون خود می باشد که شامل: زائران و مسافران ، مجاوران (افراد فعال خدمات رسان در پایانه ، رانندگان و کارکنان خود مجموعه می باشد ) یکی ازاین مجموعه ها سایت رفاهی ، ورزشی می باشد که به تجمیع خدمات مورد نیاز رانندگان می پردازد که شامل پارکینگ با ظرفیت بیش از 800 اتوبوس ، خوابگاه رانندگان ،  تعمیرگاه های متعدد اتوبوس ، باس واش مکانیزه ، حمام ، سالن ورزشی ، جایگاه سوخت و  مکان هایی جهت اتراق  و استفاده از فضای سبزبرای رانندگان است .
        وی ادامه داد : در سایر حوزه ها نیز  خدمات متنوعی برای بر طرف نمودن نیازهای مسافرینی که وارد پایانه های مسافربری  می شوند پیش بینی شده و امکاناتی همانند رزرو هتل و محل اسکان ، اتاق مادر و کودک، خدمات حمل بار مسافران ، استفاده رایگان از اینترنت  ، مرکز اورژانس 115 و اورژانس 123 اجتماعی ، اسکان ارزان قیمت ، سالن مطالعه ، نمازخانه و مساجد ،انبار توشه مرکزی ، نمایشگرهای متعدد ، سیستم صوتی هوشمند و دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل درون شهری  در نظر گرفته شده است.
        مدیرعامل سازمان در ادامه فرمود :   پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد با تهیه زیرساختهای لازم و اجرای پروژه های متعدد هوشمند سازی توانسته به مدت سه سال متوالی بعنوان هوشمندترین پایانه کشور معرفی شود که این افتخاری برای مجموعه شهرداری مشهد و همشهریان گرامی می باشد .
        همچنین اجرای پروژه نظارت تصویری با استفاده از 164 دوربین مدار بسته و فعالیت شبانه روزی توانسته گامی محکم در برقراری امنیت موجود در فضای پایانه های مسافربری بردارد و این پایانه کسب عنوان اولین کلانتری ویژه پایانه های مسافربری را در سطح کشور به خود اختصاص داده است که حضور موثر این افراد نیز در جهت کسب امنیت محیط بسیار تاثیر گذار بوده است .
        شایان ذکر است دراین بازدید،حسینی مدقق معاون فنی واجرایی وکاظمی مسئول روابط عمومی سازمان کارشناسان راهمراهی کرده وبه ذکر توضیحاتی در خصوص اجرای پروژه های مختلف خدمات رسانی در حوزه های مختلف پرداختند.

         

        تعداد بازدید: 210
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
        کد امنیتی:
         
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر