اوقات شرعی
  • چهارشنبه،26 خرداد 1400
  • ورود
       
      •  
        منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد مقدس
        تعداد بازدید: 18
        کد: 213411
        تاریخ انتشار:
        ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
        مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری مشهد؛

        خدمات به مسافرانی که بدون بلیت به پایانه مسافربری مراجعه کنند ارائه نخواهد شد

        مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری مشهد گفت: به مسافرانی که بدون بلیت به پایانه مسافربری مراجعه کنند، خدمات ارائه نخواهد شد.
        خدمات به مسافرانی که بدون بلیت به پایانه مسافربری مراجعه کنند ارائه نخواهد شد

        به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جلال قربانی در این خصوص افزود: با توجه به اجرای طرح ارتقاء خدمات مسافری در پایانه های مسافربری مشهد و فروش بلیت سفرهای بین شهری با اتوبوس از طریق اینترنت و سامانه‌های فروش بلیت امکان تهیه بلیت به صورت حضوری در سالن ها و محل های فروش بلیت در پایانه های مسافربری امکان پذیر نیست و مسافران باید قبل از مراجعه به پایانه بلیت خود را از این سامانه ها و یا آژانس‌های مسافرتی سطح شهر تهیه کنند.

        وی اضافه کرد: همچنین به دلیل حذف دفاتر فروش بلیت و نبود زیر ساخت‌های مراجعه حضوری، از ارائه خدمات به مسافرانی که قبلا نسبت به تهیه بلیت خود اقدام نکرده باشند در پایانه های مسافربری معذورخواهیم بود .

        مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: امکانات قدیمی و فرسوده ای که در گذشته در پایانه‌های مسافربری (از قبیل دفاتر فروش بلیت و یا کانترهای فروش حضوری) وجود داشت در طرح ارتقاء خدمات کاملاً دستخوش تغییر و بهینه سازی شده و اکنون جای خود را به فروش بلیت اینترنتی و الکترونیکی داده است.

        قربانی ادامه داد: بر این اساس مسافران باید بلیت خود را از درگاه اینترنتی و سامانه‌های فروش خارج از پایانه مسافربری و یا مراجعه به آژانس های مسافرتی سطح شهر تهیه کرده و تنها برای انجام سفر به پایانه های مسافربری مراجعه کنند.

        وی با بیان اینکه این اقدامات در راستای حذف واسطه‌گری و دلالی در پایانه‌های مسافربری انجام شده است و منافع شهروندان و مسافران در آن رعایت مورد توجه قرارگرفته است، اظهارکرد: با تهیه بلیت قبل از سفر به حرکت امکان برنامه ریزی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران عزیز نیز در فرآیند فروش بلیت اینترنتی فراهم شده است .

        مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: لذا با توجه به اینکه در حال حاضر امکان خرید بلیت در پایانه های مسافربری وجود ندارد، شرایط برای ارائه خدمات به مسافران در پایانه مسافربری که بلیت ندارند مهیا نیست و برهمین اساس از مسافران محترم درخواست اکید می شود که حتما قبل از مراجعه به پایانه بلیط خود را از طریق اینترنت و یا آژنسهای مسافرتی تهیه کنند.

        تعداد بازدید: 18
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
        کد امنیتی:
         
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر